10 paź 2015

Co przyniesie jesień?

 
Chciałbym za jakiś czas napisać, że tegoroczna jesień była nie tylko bogata w kolory, miłe wrażenia z pracy i szkoły ale również               w modele ,które przybyły do mojej kolekcji.

Zanim to nastąpi, wzorem innych kolekcjonerów podsumuję krótko minione lato. Było gorąco, ciekawie turystycznie ale gorzej                 z nowościami firmy Bburago.

Tak całkiem źle jednak wcale nie było!

W dniu moich urodzin ( może własne wtedy miałem szczęście!) udało mi się kupić 2 nowe modele Bburago 1:43

- Fiat Panda – czerwony

- Volkswagen New Beetle RSI- niebieski

Jestem bardzo zadowolony z tych nabytków i z radością je prezentuję razem i osobno.























Podczas mojej urlopowej wędrówki po pienińskich szlakach zawsze starałem się zajrzeć do jakiegoś mijanego właśnie sklepu czy straganu, bo wiem z doświadczenia ,że różne „skarby” trafiają się w takich miejscach.

Tym razem też tak było ! Chociaż nie znalazłem skarbów, to 4 modele z serii Welly 1:34, prosto ze straganu pod Palenicą                  w Szczawnicy powiększyły moją kolekcję. Uzupełniam powoli zbiór Welly według katalogu i dlatego kupuję brakujące modele         w wybranych kolorach.

A tak prezentują się:

1) KIA K3- grafitowy

2) Chevrolet Nexia II – niebieski

3) Ford „Police”- Interceptor- biały z napisem czarnym

4) Fiat Nuova 500 – pomarańczowy























Szczególne podoba mi się fiacik ,z tym orurowaniem z przodu i z tyłu.

Poza tym ten kolor!


3 komentarze:

Michał pisze...

Całkiem ładne, masz też inne kolory, czy zbierasz tylko różne modele?

James pisze...

Super, że kolekcja się stale powiększa!

Anonimowy pisze...

Dziękuję za miłe słowa !