1 sie 2021

 Terenówki na start!  

 Zgodnie z  zapowiedzią w ostatnim poście, chciałbym pokazać kilka modeli samochodów terenowych. 

Niektórymi miałem okazję podróżować w "realu" co na razie stanowiło namiastkę prawdziwych wrażeń, jakich można doznać np. na safari. O tym nieśmiało marzę! 

Prezentację zacznę od starego i poczciwego klasyka. 

                                                    RANGE ROVER  1998  ( Bburago 1:26) 

      


 

Model ten należy do najstarszych w mojej kolekcji. Świadczy o tym wersja " made in Italy" ( napis na podwoziu). Najważniejszy szczegół w tym modeliku znajduje się w tylnej części auta. Musicie mi uwierzyć na słowo, że pokrywa tylna jest otwierana na dwie części. Tak jak widać, połówka otwiera się do góry razem z szybą, a druga część opuszcza na dół.  

W prawdziwym samochodzie jest to bardzo praktyczne rozwiązanie, szczególnie w podróży. Inny szczegół, niestety nie widoczny na tym zdjęciu, to wycieraczki na przednich światłach.  Kiedy zobaczyłem, że jest dostępny w sprzedaży ten sam model w wersji "safari" od razu zdecydowałem się na jego zakup. 

                                                                     RANGE ROVER 2001 ( Bburago 1:26) 



Modelik, to prawdziwe cacko. Posiada mnóstwo szczegółów, świadczących o przeznaczeniu tego auta w rzeczywistości. Oprócz wyposażenia na dachu, ma wewnątrz drugie koło zapasowe, beczki, skrzynki, 2 kanistry i parę innych praktycznych przedmiotów. Z przodu dodatkowe światła, potężny zderzak i wyciągarkę. Widać, że producent się postarał, by nadać charakter temu modelowi. Dlatego chciałem go mieć.

                                        LAND ROVER AZIZA  ( Bburago 1:24)




Pozostając w klimacie podróży prezentuję kolejny modelik w wersji "dakarowej". To autko mam od bardzo dawna, kiedy  jeszcze firma Bburago produkowała swoje modele we Włoszech. Oprócz widocznego wyposażenia  na dachu, w środku za trzema fotelami jest jeszcze jedno koło zapasowe oraz ławki boczne. Kierownica - po prawej stronie.  Modelik bardzo ładny. 

A tak prezentują się razem dwaj "przyjaciele" gotowi na wielką przygodę. 



O moich przygodach z tras terenowych podobnymi autami napiszę  wkrótce. 



5 komentarzy:

Andrzej pisze...

Super auta! Bardzo fajnie się prezentują te terenówki. Pozdrowienia

Przemka pasja pisze...

Cześć Andrzej,
Dziękuję, że odwiedziłeś znowu mój blog i tym bardziej, że podobał Ci się mój nowy wpis.
Zgodnie z zapowiedzią postaram się wkrótce coś nowego przygotować. Już teraz zapraszam i serdecznie pozdrawiam.
Przemek

Łukasz Stańczuk (Gadżety na dobry dzień) pisze...

Wow super te twoje autka - gratuluje i pozdrawiam :)
Łukasz z Gadżetów na dobry dzień

Przemka pasja pisze...

Dzięki Łukasz za wizytę i pochwały. Jak zawszę, są dla mnie zachętą do kolejnej pracy.
Dlatego już teraz zapraszam do śledzenia mojego bloga.
Pozdrawiam
Przemek

rodzinatestuje pisze...

Wow!Piękne modele!